Uso de cookies: Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar nuestros servicios y mostrarle información relacionada con sus preferencias mediante el análisis de sus hábitos de navegación. Si continúa navegando, consideramos que acepta su uso.

Autor Tema: INSULTS  (Llegit 1760 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Salvador Cutchet

  • Visitant
INSULTS
« el: De Gener 19, 2014, 12:26:30 p. m. »
M'OFENS QUAN INSULTES ELS UNS I ELS ALTRES

Diari ARA
Carles Capdevila 18/1/2014

EM DECEP profundament l'insult. La desqualificació barroera, la negació de la conversa. La preocupació és fonamentada, perquè a les xarxes l'espiral en auge és la de l'anonimat i a veure qui la diu més grossa, i sent només una escuma, aconsegueix deprimir o apartar gent interessant, que té el bon costum d'apartar-se quan veu un bassal de fang. És injust dir que a Twitter només s'insulta, em sembla una eina excel·lent, però cada cop que hi apareixen els que desqualifiquen de forma cruel dominen l'estat d'ànim. Fins i tot gent educadíssima acaba traient la seva pitjor part, caient en mans de provocacions lamentables. El procés cap a la consulta també és un camp ideal per als que, lluny de voler argumentar, es diverteixen llançant tomàquets. En trobo en un sentit i en un altre. M'avorreix i no hi veig res més que inconvenients. Trobo protagonistes de la política o el periodisme que justifiquen el seu to més crispat i menys convincent al·legant "si sabessis com m'insulten cada dia". En trobo d'altres convençuts que la seva posició és la perfecta perquè reben insults d'una banda i de l'altra. I els que asseguren que aquest procés està generant enfrontaments basant-se en la violència verbal d'uns quants anònims amb poca feina. I no, que t'insultin o et desqualifiquin no vol dir que tinguis la raó, ni que no la tinguis, ni justifica res del que facis. Vol dir, només, que hi ha un nou joc semblant a matar marcianets que és escopir verbalment, mirar de fer perdre els nervis. Convé saber-ho, ignorar-los si és possible, denunciar-los si cal. I anar deixant clar que el to i el respecte són tan importants que ens ofenen igual els que insulten a qui pensa com nosaltres que els que insulten a qui pensa tot el contrari.
Espero i desitjo que aquest article faci reflexionar als qui ho llegeixin.
Salvador Cutchet

algu u havia de di

  • Visitant
Re:INSULTS
« Respondre #1 el: De Gener 19, 2014, 01:35:03 p. m. »
El diario catalán ARA nace con 980.000 euros de subvención
 
Como ya adelantó prnoticias, Cultura 03 -Fernando Rodés (Havas Media) y Artur Carulla (Agroalimen)- han lanzado un diario en catalán cercano a CiU coincidiendo con las próximas elecciones autonómicas. El próximo día 4 de noviembre se presentará en sociedad con un acto especial en el que estarán su director y accionista Carles Capdevila, junto con los accionistas y periodistas Toni Soler, Albert Om, Xavier Bosch y Antoni Bassas. También participará Stephen Dunbar-Johnson, editor del International Herald Tribune, la edición global de The New York Times.

Salvador Cutchet

  • Visitant
Re:INSULTS
« Respondre #2 el: De Gener 19, 2014, 07:18:20 p. m. »
I què tenen a veure naps amb cols?
S'ho ha llegit...NO!
Faci servir una miqueta la comprensió lectora que no es quedarà en una cadira de rodes.
Salutacions.
Salvador Cutchet

Enric

  • Visitant
Re:INSULTS
« Respondre #3 el: De Gener 20, 2014, 09:25:59 a. m. »
Bon dia :
El tergiversar, insultar i, més preocupant, emparar la fabricació de una suposada HISTÒRIA CIENTIFICA  forma part d’ uns determinats subjectes de partits dinamitadors de la convivència pacífica a CATALUNYA, tots ells amb seus fora del País, pricipalment a la capital de l’ Estat i  tertulians d’ una determinada llotja futbolera prou coneguda. Subjectes amb una al•lèrgia a tot allós que representi LA NOSTRA NACIÓ, ja van començar per esborrar el nom de BANCA CATALANA ara toca a Catalunya Caixa, ho eixís m’ ho sembla, ( ja es va intentar ). Em torna a recordar LA FORMACIÓN DEL ESPÍRITU NACIONAL del batxillerat i carreres. Encara no han sortit dels temps dels Reis Catòlics i malden per expulsar-nos com van fer amb altres ÉTNIES.
L’ article d’ En Capdevila n’ és demostratiu del moment que ens toca pair.
Enric     

Pere

  • Visitant
Re:INSULTS
« Respondre #4 el: De Gener 24, 2014, 11:20:31 p. m. »
Be parlar d'insults en aquest foro sembla curios, perque aqui es permet dir allo que vulguis o de qui vulguis amparant-te en l'anonimat.

 
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal