Uso de cookies: Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar nuestros servicios y mostrarle información relacionada con sus preferencias mediante el análisis de sus hábitos de navegación. Si continúa navegando, consideramos que acepta su uso.

Respondre al missatge

Atenció: en aquest tema no s'han enviat missatges al menys des de 120 dies.
Encara que estiguis segur de que vols respondre, si us plau considera començar un nou tema.
Nom:
Correu:
Assumpte:
Icona del missatge:

Adjuntar:
(Clear Attachment)
(més arxius)
Tipus d'arxius permesos: doc, gif, jpg, mpg, pdf, png, txt, jpeg, docx, jpeg
Restrictions: 3 per post, maximum total size 20000KB, maximum individual size 10000KB
Verificació:
Escriu les lletres mostrades al dibuix
/

Escriu les lletres mostrades al dibuix:
Escriu montgat a la casella següent:

Pel bé de tots modera els teus comentaris.
Qualsevol missatge o comentari que contingui violència implícita o explícita pot ser eliminat sense previ avís


Sumari de Temes

Publicat per: Salvador Cutchet
« el: De Desembre 16, 2013, 12:41:08 p. m. »

Moltíssims hi eren !! quin remei.
Vostè suposo que això que diu simplement es per a molestar,ja sap que en aquells dies els vencedors
varen afusellar milers de persones pel simple fet de ser demòcrates,o pensar diferent d'ells.
Milers es varen apuntar a “Falange Española” pel simple fet de no ser “purgats” i sobreviure al “feixisme vencedor”.
Tothom havia de fer la “salutació feixista” sota pena de rebre una pallissa ,un rapat al cero o simplement per a tenir la cartilla de racionament.
No simplifiquin coses tan greus com si es tractés de quelcom risible.
Veig que tenen unes nocions històriques molt pobres i esbiaixades.
Per sort,encara son vius molts ciutadans( per sort nostre i poden explicar-ho) que ho varen passar molt malament i es van haver d'empassar moltes vexacions de part dels “feixistes vencedors”,si us plau no els segueixin trepitjant i deixin que oblidin (si es que poden) aquells temps tan dolorosos i ignominiosos.
No facin conya amb quelcom tan seriós,mereixedor de la màxima reprovació per part de qualsevol persona amb una mica de sensibilitat .
Salvador Cutchet
Publicat per: Durruti
« el: De Desembre 15, 2013, 09:35:00 p. m. »

Entre las personas que se pueden ver brazo en alto recibiendo a las tropas franquistas, he reconocido a padres y abuelos de algunos conocidos políticos y militantes que ahora se les escucha hablar de su patriotismo catalán. A otros no los he visto, pero seguro que en esos tiempos residían en Burgos.
Pero si Barcelona tenía en esas fechas un millón de habitantes y en las calles había casi un millón de personas brazo en alto y con cara de felicidad, ¿Cuántos antifranquistas hubo?
Publicat per: La Pasionaria
« el: De Desembre 15, 2013, 08:15:05 p. m. »

Nadie quiere una dictadura y aún menos que corra la sangre. Pero también es cierto que antes que una España rota queremos una España facha. No repitamos la historia que hay muchos en esta tierra que quieren tenerla muy presente.

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal