Grup Municipal PDCat - Unió (antiga CiU) mitjançant el seu portaveu Francesc Garcia.Diu que es va sorprendre quan l’Alcaldessa va prendre temps al ple anterior per expressar opinions sobre la signatura del contracte del radar semafòric sense deixar-li ocasió de respondre.
Afegeix que considera l’Alcaldessa fora de tota sospita i que dóna per fet que quan va signar el contracte ho va fer després de llegir-lo en profunditat.
L’Alcaldessa Rosa Funtané respon que si el regidor Garcia no va respondre és perquè no va demanar la paraula (que li corresponia per al·lusions, cosa que el sr. Garcia sap perfectament).
L’Alcaldessa afegeix que va signar el contracte per confiança i no hauria dit res (recordem la intervenció del ple de novembre:
http://bit.ly/2C7leGp)
si el regidor Garcia no hagués fet acusacions subliminals a les xarxes. Ho hem dit en diverses ocasions: l’exalcalde Francesc Garcia utilitza el llenguatge amb habilitat per tractar de conduir el discurs a allò que ell pretén, tant se val si és veritat o no, o ho és a mitges.
En aquest cas es dedica a mostrar retòricament la seva confiança en l’actual Alcaldessa respecte a la signatura d’un contracte que ell li atribueix per complet i que en realitat va signar com a Alcaldessa accidental en un moment en què justament el sr. Garcia es trobava de vacances.
Però a ningú se li escapa que el procediment de l’esmentat contracte havia estat portat en la seva totalitat per regidories en mans de CiU, i la signatura final va ser un acte formal basat en la confiança. El que sí queda clar és que actuar amb la base de la confiança en el que fa el sr. Francesc Garcia és molt desaconsellable. El cas de la signatura del contracte del radar semafòric ha estat un bon avís a navegants de la seva forma de fer.