Sumari de Temes
Publicat per: ENRIC
« el: De Juny 26, 2014, 10:26:27 a. m. »
Bon dia : ¡ Ha ressuscitat en Carlos , ja l’ enyorava ¡. L’ antídot a tanta empastifada de PURINS pels PURINÒLEGS de torn, és molt fàcil, comprar i llegir EL HOLOCAUSTO ESPAÑOL de PAUL PRESTON, és una, pressuposo, recopilació dels seus apunts de recerca com Historiador científic o cia dades contrastades i vertaderes, en dono fe ja que en vaig ser protagonista o testimoni d’ alguns dels fets relatats. Enric PS.- Bon dia : Cada vegada et superes en l’ hidrofòfia genocida, ho traspues per tot arreu del teu cos , la sort és que la pudor de purins ens alerta del PACO DEL BOMBO , purinòleg acèrrim. Voler glorificar una època de trist record a Montgat i vexar, ho eixís ho creus, els montgatins en els moments d’ esbarjo de la SEVA FESTA MAJOR deixa ven palès el trastorn psiquiàtric que pateixes, de manual. Pressuposo que els teus avis, pares o nets foren els que van permetre els bombardejos a Montgat que van deixar sense pares a montgatins i bones persones. El comprovar que no vareu reeixir en l’ anorreament de LA NACIÓ CATALANA i del Montgat, amb personalitat pròpia, us ha provocat una recurrència a la patologia hereditària, ho teniu en el ADN. Enric PS .- Com a bon cristià posaré un ciri a la MORENETA per que t’ajudi a guarir-te.
Publicat per: Carlos
« el: De Juny 25, 2014, 10:14:31 a. m. »
ARGUMENTS, ARGUMENTS. Mes arguments i menys insults.
Publicat per: ENRIC
« el: De Juny 25, 2014, 09:59:55 a. m. »
Bon dia : Voler -nos fer combregar amb rodes de moli amb la NOVA HISTÒRIA, redactada per Ciutadans del PoPolo, sols demostra el POPULISME-LERROUXISME més tronat d’ avui en dia. No hi ha manera de fer-los comprendre que la joventut, principalment universitària, vol noves formes polítiques basades en LA VERITAT CIENTÍFICA i L’ ÉTICA , VOLEM CANVIAR AQUESTA MORAL de l’ embolica que fa fort i fer fora els aprofitats de torn. No val la pena de perdre el temps, sols miren el seu melic. Enric
Publicat per: Frances Franc
« el: De Juny 24, 2014, 11:04:50 a. m. »
"Quienes destruyeron la legalidad republicana fue, precisamente, el Frente Popular”
Pregunta (P): Su tesis más polémica y controvertida es que la Guerra Civil no comenzó el 18 de julio de 1936 con el llamado Alzamiento Nacional sino con la Revolución de Asturias de octubre de 1934. ¿Qué razones le llevan a sostener esta tesis?
Respuesta (R): No fue una “Revolución de Asturias”, sino que fue planteada como guerra civil explícitamente por el PSOE, e indirectamente por la Esquerra Republicana de Cataluña. Hubo muertos y destrucciones en 26 provincias. En Asturias fue donde tuvo carácter de auténtica guerra durante dos semanas. En el resto del país fue dominada con bastante facilidad, ante todo porque la población se mantuvo, muy mayoritariamente, al lado de la legalidad. En el movimiento colaboraron, además, los anarquistas, salvo en Cataluña, y los comunistas, mientras que los republicanos de izquierda lo apoyaron rompiendo públicamente con el gobierno de derecha. El cual, frente al asalto general de las izquierdas y separatistas catalanes, defendió y mantuvo la legalidad republicana, pese a que le había sido impuesta sin consenso. Naturalmente, al ser derrotada, la insurrección pudo quedar como un hecho aislado y sin posteriores consecuencias. Pero no fue así. Las izquierdas, en general, mantuvieron una política muy radical, y después de las elecciones fraudulentas del 16 de febrero de 1936, desataron un proceso revolucionario muy violento que acabó de destruir la legalidad. Ante ello, las derechas que había defendido en 1934 la república, debieron optar por aceptar pasivamente su propia liquidación, o rebelarse. Finalmente se rebelaron, en muy malas condiciones iniciales. Por eso en 18 de julio de 1936 lo que ocurrió en verdad fue una reanudación de la guerra civil intentada, y en Asturias lograda momentáneamente, por las izquierdas. Como dijo Gerald Brenan, la revolución del 34 fue la primera batalla de la guerra civil. Debe entenderse que en todas las sociedades existen intereses, ideas, aspiraciones y sentimientos muy distintos, y que el único modo de mantener un equilibrio entre ellos, de modo que no degeneren en conflictos violentos, es la ley. Lo que ocurrió en octubre de 1934 fue un asalto general a la ley, a la república del 14 de abril, y lo que ocurrió en las elecciones de 1936 y a continuación, fue la destrucción sistemática de la ley republicana por el Frente Popular. Que a este se le siga llamando “republicano” no deja de ser un sarcasmo.
Continuará
|