Montgat.net
Forums de Montgat.net => Fòrum General => Missatge iniciat per: ENRIC en Juny 23, 2014, 09:05:18 am
-
¡¡ SOLSTICI D’ESTIU A MONTGAT ¡¡
No puc estar-me de recordar LES FOGUERES, la de baix en front del forn de pa, gran en poder recollir fusta de les fàbriques, la de dalt davant de casa, havíem d’ anar a buscar gatoses i fusta al bosc ( jo era l’ encarregat, amb una agulla, de treure les pues que s’ havien clavat arrencant les gatoses i recollint fusta ) . Amb les cuines econòmiques no es deixava fusta. Festa veïnal sense cap petard, no n’hi havia, coca feta a casa i porró de moscatell i fer petar la xerrada tot veien com desapareixia l’ última flama i permetia agafar les patates al caliu d’ entre les brases.
Encara recordo com escoltàvem LA PIRENAICA ¡molt d’ amagat ¡, però era una nit que ho podies fer amb tranquil•litat.
Enric
-
Enric, cuídate durante estas fechas de verano, no salgas de casa ya que el sol pega fuerte y un golpe de calor en tu cabecita puede resultar peligroso, no para ti, para la sociedad. Imagínate que del golpe de calor te provoca un cortocircuito cerebral, ya sería la reostia.
-
Bon dia Cesc de les mil cares :
Hem pensava que la foguera del Solstici , de Sant Joan, t’ havia regenerat però pel que veig s’ ha de substituir RE per DE. Aquesta patologia sobrevinguda és de molt difícil guariment ja que és hereditària a més de recurrent.
¡ A revoire que deia En Voltaire ¡
Enric